ویزای توریستی استرالیا ۲۰۱۸

ویزای توریستی استرالیا ۲۰۱۸

ویزای توریستی استرالیا برای افرادیست که ویزاهای آنلاین ای تی ای و ای ویزیتور شامل حال آنها نمی شود و همچنین افرادی که قصد دارند بیشتر از مدت ۳ ماه در استرالیا بمانند. این ویزا می تواند به صورت سینگل و یا مالتیپل صادر شود و بنا به شرایط و مقاصد شخصی، مدت اعتبار آن می تواند ۳، ۶ و یا ۱۲ ماه باشد.

اگر شما قصد تحصیل در استرالیا دارید، این ویزا امکان این کار را به مدت ۳ ماه به شما می دهد ولی اگر قصد تحصیل طولانی مدت را دارید باید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نمایید. همچنین با این ویزا شما اجازه کار نیز نخواهید داشت، البته قابل ذکر است که دسته ای از کارهای داوطلبانه بلا مانع می باشند. این ویزا شامل ۴ بخش می باشد:

ویزای توریستی

ویزای توریستی استرالیا برای افرادی است که با هدف تفریح یا ملاقات خانواده به استرالیا مسافرت می کنند. اگر در زمان درخواست برای این ویزا در خاک استرالیا هستید، در زمان تایید نیز باید در این کشور باشید و اگر در زمان درخواست، خارج از این کشور هستید در زمان تایید نیز باید خارج از مرزهای این کشور باشید.

در صورت نیاز به اطلاعات درباره روش های مهاجرت به استرالیا با ما در ارتباط باشید

ویزای تجاری یا کاری استرالیا

این ویزا برای افرادی است که قصد حضور یک ملاقات کاری کوتاه را دارند. این ملاقات شامل استعلام های تجاری و یا شغلی، جلسات و کنفرانس های کاری می باشد. در زمان درخواست برای این ویزا و در زمان تایید آن، شما باید خارج از استرالیا باشید.

ویزای ملاقات خانواده

این ویزا برای افرادی است که برای ملاقات اعضای خانواده به استرالیا سفر می کنند. از شرایط درخواست برای این ویزا می تواند داشتن یک نماینده در استرالیا برای تایید نسیت خانوادگی باشد. در زمان درخواست این ویزا و در زمان تایید آن، شما باید خارج از استرالیا باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.