مهاجرت

مهاجرت به کاناداَژ

افراد بسیاری به دنبال مهاجرت به کانادا هستند .برای چندین سال کانادا، حدود یک چهارم میلیون نفر از ساکنین دائمی جدید را هر ساله پذیرفته است.کانادایی ها بسیار مهمان نواز هستند،و به مردم مهاجر خوشامد می گویند مخصوصا مردم روستایی کانادا.کانادا کشوری است که هیچ مانعی در جذب افراد با مهارت،  با تجربه کار و دارای یک استاندارد خوب زبان انگلیسی یا فرانسوی ندارد.بعد از مهاجرت به کانادا و پس از پذیرش، شما می توانید از این واقعیت لذت ببرید که شما شهروند یک کشوری هستید که به طور مرتب توسط سازمان ملل متحد رتبه های  نخست بهترین کشور جهان برای زندگی را کسب کرده است.علاوه بر این، کانادا دومین کشور جهان بعد از عربستان سعودی است که دارای منابع طبیعی فراوان از جمله ذخایر نفتی می باشد.با وجود فراوانی ثروت طبیعی، املاک و مستغلات در اکثر نقاط کانادا به طور سنتی نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته ارزان شده است. مزیت عمده زندگی در کانادا این است که در اکثر نقاط، می توان یک خانه راحت، بزرگ با درآمد معمولی خریداری کرد.

اگر فرزندانتان را به کانادا آورده اید، احتمالا آموزش آنها برای شما مهم خواهد بود. OECD عملکرد دانش آموزان مدارس را در ۶۵ کشور در ریاضیات، خواندن و علوم مقایسه می کند.دانش آموزان در مدارس کانادایی بهتر از دانشجویانی در هرکشوری که زبان تدریس آن انگلیسی می باشد عمل می کنند.

مراقبت های بهداشتی کانادا به طور عمومی (با پرداخت مالیات) تامین می شود: پرداخت هزینه به طور کلی برای درمان پزشکی مورد نیاز نیست، گرچه، بسته به استانی که در آن زندگی می کنید، احتمال دارد شما برای دارو و مراقبت های دندانپزشکی مبلغی پرداخت کنید.

هزینه زندگی در کانادا

اکثر مردم انگلستان و اروپا هزینه زندگی در کانادا را به میزان قابل توجهی کمتر از کشور خود می دانند.مسکن کانادا در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته ارزان می باشد – قیمت خانه های متوسط ​​کانادا در حدود ۹ برابر متوسط ​​دستمزد سالانه است . اگر چه در بعضی از استانها، مانند نیوبرانزویک، آن چهار برابر دستمزد سالانه است. قیمت ها در انتاریو (ده برابر میانگین دستمزد) و ونکوور (۱۴ برابر میانگین دستمزد) بالاتر است.در مقایسه با بسیاری از کشورهای غربی دیگر، غذا در کانادا ارزان تر است, رستورن و اکثر اشکال تفریح در کانادا ارزان ترند, بنزین / بنزین و اتومبیل ها در کانادا ارزان ترند, انرژی ارزان تر است اما  بیمه اتومبیل در کانادا بسیار گران است.

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا با ۹ میلیون کیلومتر وسعت و ۳۳ میلیون نفر جمعیت، یکی از زیباترین کشورهای جهان میباشد . سطح بالای زندگی، آمار پائین جرم و امنیت بالا، آموزش رایگان تا عالی ترین سطوح، بیمه درمانی فراگیر،‌ طبیعت زیبا و ترکیب چند فرهنگی کانادا، زمینه بسیار مناسبی را برای شروع یک زندگی جدید بدون هرگونه تبعیض از نظر نژاد، ملیت، مذهب و جنسیت فراهم نموده است.
آیا می خواهید برای کار، تحصیل، بازدید، مسافرت و یا اقامت دائم و مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟

اقتصاد کانادا :

کانادا یکی از اعضاء  سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) و گروه ۸ (G8)می باشد.  کشور کانادا اقتصاد بازار آزاد دارد که نسبت به ایالات متحده وابستگی بیشتری به دولت دارد اما مداخلات اقتصادی دولتی آن کمتر از اکثر کشورهای اروپایی می باشد.
کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و اقتصاد آن از تنوع و گوناگونی فراوانی برخوردار است. کانادا در بین ۱۰ کشور اول تولید کننده دنیا قرار می گیرد.از تولیدات کشور کانادا می تواند به مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت اشاره کرد.

جغرافیای کانادا :

کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکاست و دومین کشور بزرگ جهان بعد از روسیه از نظر مساحت است که از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب به اقیانوس آرام و از جنوب به کشور آمریکا منتهی می شود.پهنای کانادا بیشتر از ۷۰۰۰ کیلومتر می باشد به طوری که سفر زمینی از شهر ونکوور تا هلیفکس ۷ روز به طول می انجامد.بیشترین قسمت آمریکای شمالی را کانادا اشغال کرده است .کانادا به ۱۰ استان و ۳ قلمرو تقسیم شده‌ است.جمعیت کشور کانادا بر طبق آخرین گزارش اداره آمار کانادا ، بیش از سی و سه میلیون و ششصد هزار نفر می باشد.
https://mohajeranweb.com/11

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.