مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به چه صورت است؟

متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری کانادا بر حسب یک سیستم امتیازدهی و فاکتور های مختلف که نشان دهنده این است که متقاضی و وابستگانش می توانند با موفقیت در کانادا مقیم شوند، در دسته مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار می گیرد .

متقاضیان ایده آل دسته مهاجرت سرمایه گذاری کانادا در واقع کسانی‌ هستند که سرمایه و شرایط لازم را که که برای مهاجرین سرمایه گذاری به کانادا در نظر گرفته شده است، را دارا می باشند.

مهاجرت سرمایه گذاران در دسته برنامه مهاجرتی تجار که شامل سه زیر شاخه سرمایه گذاران، کارآفرینان و افراد خود اشتغال می شود ، قرار دارد.

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا استان کبک ۲۰۱۸

یکی از دسته های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، دسته مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک است که دارای یک سیستم امتیازدهی است و برای متقاضیانی است که دارای تجربه یا سابقه مدیریتی و کاری  حداقل ۲ سال، ظرف ۵ سال گذشته، قبل از زمان اقدام برای اخذ ویزا، می باشند. همچنین دارای سرمایه خالص حد اقل ۲،۰۰۰،۰۰۰  دلار کانادا( قبل از ۲۰۱۸ این میزان۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا می بود  )می باشند و می توانند زندگی خود را به خوبی بگذرانند. پذیرش مشروط به این است که سرمایه گذار متعهد شود معادل ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا (قبل از ۲۰۱۸ این مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا بود )را بدون بهره و بدون حق برداشت، به مدت ۵ سال در یک بودجه تضمین شده دولتی سرمایه گذاری کند.

کبک در حدود ۸ سال سرمایه گذاری مورد نیاز را تغییر نداده بود. در سال های گذشته، ۱۹۰۰ درخواست سرمایه گذار را سالانه پذیرفته است.

این متقاضیان میتوانند وام دریافت کنند و دارای امنیت قانونی‌ نسبت به سرمایه خود هستند.

علاوه بر روش سرمایه گذاری کبک می توانید از روش دیگر مهاجرت به کبک از جمله نیروی متخصص هم اقامت کانادا را دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.