مزایای تحصیل در مدارس کانادا

مهاجرت به کانادا :

قبل از هر چیز چرایی و مزایای تحصیل در مدارس کانادا برای دانش آموزان و دانشجویان ایرانی:

  1. فرهنگ بین المللی دانشجوی بین المللی قادر به برقراری ارتباط و همکاری با ۳۰۰ ملیت از سراسر جهان در کانادا خواهد بود
  2. قیمت مقرون به صرفه . آموزش و زندگی کانادا در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان مقرون به صرفه است. همچنین، دانشجویان قادر خواهند بود در دوران تحصیلات خود در کانادا قانونی کار کنند.
  3. طبیعت زیبا . کانادا پر از مکان های زیبا و گشت و گذار است که همه باید به آن سفر کنند.
  4. مردم مهرباناکثر کانادایی ها آماده کمک به تازه واردین و پاسخ به هر گونه سوالی که می تواند پس از آمدن به کانادا رخ دهد.
  5.  کشور امن . این کشور بسیار امن برای انواع دانشجویان بین المللی است: بچه ها، بزرگسالان، دانش آموزان بالغ.
    https://mohajeranweb.com

مهاجرت به کانادا

۶ مهارت کاری مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸

۶ مهارت کاری مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸

مهاجرت به کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کانادا مهارت کاری یا همان Skilled Worker میباشد .

در این مقاله قصد داریم به بررسی ۶ مورد از بهترین مهارت های کاری مورد قبول کشور کانادا در سال ۲۰۱۸ بپردازیم .

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۱٫ نمایندگی فروش (Sales Representative) :

یک نماینده فروش خوب می تواند موفقیت کسب و کار را به دست آورد، به همین دلیل است که این نیروها شامل برخی از ماهر ترین و محبوبترین  کارکنان در کانادا هستند که بیش از ۸،۵۰۰ جای خالی در بانک مشاغل دارند و این یعنی یک فرصت عالی برای متخصصین این رشته است جهت مهاجرت به کانادا .

میزان حقوق : ۵۲،۰۰۰ تا ۶۴،۰۰۰ دلار .(با در نظر گرفتن کمیسیون )

 

۲٫ حسابدار :

هر چهه تجارت بزرگتر باشد نقش یک حسابدار پررنگتر میشود . بخش مهمی از این نقش مشاوره به مشتریان در مورد تطابق مالیات است، اما به طور کلی این مسئله کمک به کسب و کارها و افرادی است که امور مالی خود را مدیریت می کنند.یک حسابدار حرفه ای (CPA) دارای سابقه قوی، حتما صاحب یک اشتغال پایدار در کانادا است و این انتظار می رود که این موضوع ادامه یابد.

میزان حقوق: ۶۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ دلار

 

۳٫ مدیر پروژه مهندسی (Engineering Project Manager) :

هنگامی که یک پروژه ساختمانی هموار می شود، می توانید مطمئن باشید که پای یک مدیر پروژه مهندسی با تجربه درمیان است.
کانادا دارای شاخص های مهمی است که توضیح می دهد که چرا تقاضای زیادی برای این موقعیت وجود دارد، از جمله یک بازار مسکن پررونق و برنامه ریزی دولت و اجرای چندین طرح بزرگ زیربنایی دولت.

میزان حقوق: ۷۴،۰۰۰ تا ۹۲،۰۰۰ دلار

 

۴٫ تحلیلگر کسب و کار (Business Analyst) :

یک تحلیلگر تجاری به طور مداوم به دنبال راه هایی برای ایجاد یک کسب و کار با هم هموار و کارآمد، به معنی طیف وسیعی از مهارت های فن آوری و توجه به مالی مورد نیاز است، بسته به ویژگی های نقش عملیات بزرگتر ممکن است چندین تحلیلگر را برای مناطق مختلف کسب و کار خود بکار گیرند.

میزان حقوق: ۷۳،۰۰۰ تا ۸۷،۰۰۰ دلار

 

۵٫ مدیر پروژه  IT  : (IT Project Manager)

بدون شک می توان گفت که یک مدیر پروژه فناوری اطلاعات باید مهارت های فن آوری را به دست آورد، اما این نقش با هماهنگ کردن آن با توانایی مدیریت زمان، کارکنان و بودجه پروژه است. این افراد مسئول تکمیل پروژه های پیچیده فناوری هستند که می توانند به کسب و کار کمک کنند.

میزان حقوق : ۹۲۰۰۰ تا ۱۱۴۰۰۰ دلار

 

۶٫ مهندس نرم افزار (Software Engineer) :

از برنامه های کاربردی هوشمندانه بر روی گوشی هوشمند خود تا برنامه های کامپیوتری مهم، توسعه دهنده نرم افزار خوب همواره بخش مهمی از توسعه دهندگان است. طیف وسیعی از صنایع در حال حاضر بر روی نرم افزار کار می کند.دیگر فقط شرکت های فن آوری نیستند  که در حال ایجاد  برنامه های جدید در عرصه نرم افزار و فناوری اطلاعات هستند .

میزان حقوق: ۸۳۰۰۰ تا ۹۹۰۰۰ دلار
https://mohajeranweb.com

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی در تورنتو کانادا :

شهر تورنتو یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی در کانادا است. با این حال، مهاجرانی که از ایالات متحده آمریکا به تورنتو یا اروپا سفر می کنند هزینه زندگی ومهاجرت به کانادا را به مراتب ارزان تر میبینند. علاوه بر این، گزارش کیفیت زندگی Mercer در سال ۲۰۱۸ برای شهرهای جهان، تورنتو را در رتبه ۱۶ بعد از ونکوور قرار داد که جایگاه خوبی میباشد . بیشترین هزینه زندگی در تورنتو کانادا برای مهاجران، احتمالا هزینه مسکن خواهد بود. تورنتو یکی از شهرهای توریستی کشور کانادا است که با تصاویر زیبا و چشم انداز بی نظیرش، جذابیت ویژه ای بین تمام شهرهای کانادا دارد. هزینه های سفر به تورنتو تقریبا بیشتر از هزینه های سفر به سایر شهرهای کانادا است اما به نسبت کشورهای هم رده، مقرون به صرفه است. برخی از فعالیت های تفریحی در تورنتو رایگان ارائه می شود به همین دلیل تورنتو یکی از مقاصد گردشگری به صرفه است.

هزینه ماهانه خانواده چهار نفره :  (۴،۱۶۰٫۱۶ $) بدون اجاره

هزینه های ماهانه یک فرد :  (۱،۱۴۶٫۱۳ $) بدون اجاره

هزینه زندگی شاخص در تورنتو  کانادا ۱۰۲٫۰۹٪ بیشتر از تهران است . هزینه زندگی در تورنتو دارای رتبه ۱۵۸ از ۵۴۰ در شهرهای  جهان است .تورنتو شهری با رطوبت بسیار بالا میباشد . تابستان‌های شرجی و نمک‌های ضد یخی که در زمستان‌ها در خیابان‌ها استفاده میشود ، عمر مفید اتومبیل را کاهش میدهد یعنی شاید چیزی حدود ۱۰ سال باشد. یعنی یک اتومبیل ده ساله به بالا به احتمال بسیار زیاد دارای پوسیدگی‌های شدید در بدنه، شاسی، کف و موتور خواهد بود. خرید ماشین با عمر ۴-۳ راه حل بسیار مناسب تری میباشد.

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

مهاجرت به کانادا و هزینه خورد و خوراک در تورنتو کانادا :

هزینه خورد و خوراک در کانادا بخش کوچکی از هزینه ماهانه را تشکیل می‌دهد و چنانچه خرید مایحتاج خود را با حراجی‌های هفتگی تنظیم کنید، رقم قابل ملاحظه ای در ماه صرفه جویی خواهید کرد. برای هزینه خورد و خوراک خانگی (شامل رستوران نمی‌شود) در ماه برای یک خانوار ۴ نفره رقم ۵۰۰ دلار شاید رقم معقولی باشد. Hot House Restaurant & Bar یکی از شلوغ ترین رستوران ها در تورنتو است. دلیل؟ غذای عالی

Hot House در منطقه تاریخی سنت لارنس واقع شده است و نقطه عطفی در تورنتو است .با غذای خوشمزه عالی و طعم دهنده و بوفه برای تمام سلیقه ها، جای تعجب نیست که این محل همیشه در روزهای یکشنبه بسیار شلوغ می شود.

محله چینی ها در تورنتو یکی از محله های شلوغ و پر رفت و آمد است که همچنان حالت بومی خود را حفظ کرده است. در این محله میتوانید میوه های آسیایی را پیدا کنید و از غذاهای ارزان چینی لذت ببرید.

بعضی روزها در تورنتو تورهای رایگان تشکیل می شود که می توانید با راهنمای گروه برای آشنایی بیشتر با شهر همراه شوید.

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه های زندگی درکانادا و یا در هر کجای دنیا ، بسته به نحوه و سبک و سیاق هر شخص میتواند کم و یا زیاد شود.

حمل و نقل در تورنتو با توجه به محل زندگی هر شخص متفاوت است. مثلا مناطقی در کانادا وجود دارد که فرد قادر است با دوچرخه و یا پیاده روی به راحتی به مقصد برسد و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند که یقینا موجب کم شدن هزینه های حمل و نقل میشود.

 

چگونه اقامت کانادا را بگیریم؟

بیش از ۶۰ روش برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد اما موفقیت در اخذ اقامت، منوط به آگاهی کامل درباره شرایط و قوانین اخذ اقامت است. برای این کار باید با کسانی که آگاهی بیشتری دارند، مشورت کنید چرا که هر پرونده شرایط خاص خود را دارد و با دیگری متفاوت است. از طرفی قوانین اخذ اقامت در هر ماه دستخوش تغییراتی می شود که باید از آن کاملا مطلع بود. روش های مهاجرت به کانادا به طور معمول، از طریق اخذ پیشنهاد کار، کارآفرینی، سرمایه گذاری، خود اشتغالی فدرال، استفاده از تخصص، از طریق دعوت اقوام نزدیک صورت می پذیرد.موسسه مهاجرتی ویستا با تجربیات ارزنده و مشاوران حرفه ایی در این امر میتوانند کمک شایانی به شما هموطنان عزیز بکنند .

منتظر تماس و دیدار شما هستیم .
mohajeranweb.com

مهاجرت به استان کبک

EOI سیستم جدید امتیازبندی کبک

روز گذشته استان کبک جزییات جدیدی در مورد رتبه بندی کارگران ماهر در سیستم Expression of Interest  را منتشر کرد. Expression of Interest کبک در رتبه بندی، سابقه کار در ایالات متحده آمریکا را هم در نظر می گیرد و با این شرایط کبک تنها سیستم  گزینشی در کانادا را راه اندازی کرده که در حال حاضر به سابقه کار در ایالات متحده امتیاز می دهد. کاندیدهای برنامه ی کارگر ماهر کبک (QSWP) که به بانک Expression of Interest جدید پروفایل ارائه کنند در دو دسته قرار می گیرند – یک گروه کاندیدهایی هستند که پیشنهاد کاری معتبر دارند یا در حال حاضر در کبک زندگی می کنند و واجد شرایط معینی هستند و گروه دیگر کاندیدهایی هستند که خارج از استان کبک زندگی می کنند.

طبق مقررات جدیدی که اول آگوست سال ۲۰۱۸ منتشر شد اولین گروه کاندیدهایی هستند که :

  • در استان کبک جاب آفر معتبر داشته باشند؛ یا
  • ساکن استان کبک هستند و هدف اصلی شان کار کردن در کبک است و
  • ویزای کار دارند و مدرک معتبری از یک موسسه ی آموزشی استان کبک دارند؛ یا
  • ویزای کاری دارند که برای ۱۲ ماه آتی یا بیشتر اعتبار داشته باشد، و دارای شش ماه سابقه کار بوده و در حال حاضر به طور تمام وقت مشغول به کار باشند

این گروه اول، بر اساس امتیازاتی که در معیارهای زیر کسب می کنند رتبه بندی می شوند:

  1. سن
  2. مدرک کسب شده در کبک
  3. سابقه کار در کانادا یا آمریکا
  4. سواد زبان فرانسوی
  5. سواد زبان های دیگر
  6. تحصیلات
  7. سواد زبان فرانسوی و تحصیلات همسر

کاندیدهای این گروه برای ترکیبی از قابلیت انتقال مهارت ها که در زیر مشخص شده نیز امتیازات کسب می کنند:

  1. تحصیلات همراه با سواد زبان فرانسوی (خواه سواد فرانسوی خودشان یا همسرشان، امتیاز هر که بالاتر بود)
  2. تحصیلات همراه با سابقه کار در کانادا یا آمریکا و سواد زبان فرانسوی
  3. سابقه کار خارج از کانادا و آمریکا همراه با سواد زبان فرانسوی
  4. ستبقه کار خارج از کانادا همراه با سابقه کار در کانادا و امریکا و سواد زبان فرانسوی

رتبه بندی متقاضیان مهاجرت به کبک که خارج از کانادا هستند

  1. سن
  2. مدرک کسب شده در کبک
  3. سابقه کار در کانادا یا امریکا
  4. شغل و حرفه ای که در کبک مورد نیاز اعلام شده
  5. سواد زبان فرانسوی
  6. سواد زبان های دیگر
  7. تحصیلات
  8. سواد زبان فرانسوی همسر

کاندیدهای این گروه نیز برای ترکیبی از قابلیت انتقال مهارت ها امتیاز کسب می کنند. استان کبک جزییات ساختار امتیازهای معیارها و  ترکیب مهارت های گوناگون را هنوز اعلام نکرده است. طبق این مقررات، وزارت مهاجرت کبک می تواند برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را دارند و یا بر اساس معیارهای گزینشی یا شرایطی که دارای اولویت شناخته می شود، دعوتنامه ها را برای تقاضا جهت دریافت گواهی انتخاب صادر کند. بازنگری هایی که در قانون مهاجرت کبک اعمال شده به ما می گوید که دعوتنامه ها ممکن است بر اساس معیارهای مرتبط با توانایی فرد خارجی در اسکان و اقامت موفقیت آمیز در کبک، نظیر شغل و حرفه، صادر شوند. سایر معیارها ممکن است شامل منطقه یا مقصد خاصی از کبک، سکونت در کشور یا منطقه ای خاص که به بحران دچار شده و نیازمند کمک های بشردوستانه است و یا وجود اجتماعی از خارجی ها در کبک باشند.

کاندیدهایی که از آنها دعوت به تقاضا جهت CSQ می شود و یک تقاضا ارائه می کنند می بایست بر اساس شبکه ی امتیازدهی QSWP دارای امتیاز کافی باشند. گفتنی است بین این سیستم و سیستم اکسپرس انتری شباهت ها و البته تفاوت هایی وجود دارد.  اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کار کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار به طور مرتب دعوتنامه صادر می کند و سال گذشته ۸۶۰۰۰ کاندید برای اقامت دائم کاندید تقاضا دادند.  مانند برنامه ی مهاجرت کبک، هر سه کلاس اکسپرس انتری کاندیدها را بر اساس عوامل سرمایه ی انسانی و قابلیت انتقال مهارت ها رتبه بندی می شوند. جاب آفر از شرکتی کانادایی، کاندید استانی بودن، داشتن خواهر یا برادر در کانادا، تحصیل در کانادا یا داشتن سواد زبان فرانسوی هر کدام امتیازهای اضافی محسوب می شود.

امتیازات اضافی برای کاندید استانی بودن، از ۱۵ تا ۶۰۰ متغیر است و روند اخذ اقامت دائم را تسریع می کند. در حال حاضر جزییاتی که استان کبک ارائه کرده در بردارنده ی عوامل اضافی نیست. هرچند، با توجه به تقسیم کاندیدها به دو دسته بر اساس داشتن جاب آفر، تحصیل یا کار در کبک هم می توان گفت این عوامل می توانند روند اخذ اقامت دائم را در این برنامه تسریع کنند. تقسیم کاندیدهای برنامه ی کارگر ماهر کبک به دو دسته می تواند منجر به چیزی شبیه دراوهای مختص برنامه ی اکسپرس انتری شود که محدود به یک گروه از کاندیدها است؛ دو دسته ی اکسپرس عبارت اند از دسته ی مشاغل دارای مهارت فدرال یا کاندیدهای استانی.

بر اساس آنچه تا کنون راجع به سیستم EOI کبک می دانیم یک تفاوت اصلی بین این سیستم و سیستم اکسپرس انتری فدرال وجود دارد و آن شفافیت است. دعوتنامه های اکسپرس انتری بر اساس امتیاز کاندید صادر می شوند در حالیکه نحوه ی صدور دعوتنامه در سیستم EOI کبک را نمی توان به روشنی تشخیص داد.
mohajeranweb.com

دانشگاه های برتر کانادا

۵ دانشگاه برتر کانادا

۱. دانشگاه تورنتو

در ابتدا توسط کلیسای انگلستان کنترل شده است، اولین دانشگاهی که در مستعمره “بالا کانادا” تاسیس شده است، به عنوان یک سیستم دانشگاهی، بسیار شبیه به دانشگاه معتبر انگلستان است. ۱۲ کالج همه تاریخی هستند و ویژگی های مختلف دارند.این دانشگاه , دانشگاه برتر کانادا می باشد.

دانشگاه تورنتو (UofT)   پیشگام بسیاری از دستاوردها به نام خود می باشد، از جمله اولین چاپخانه دانشگاهی چاپ و نشر، اولین دانشکده علوم جنگل در کشور، و تبدیل شدن به اولین دانشگاه در کانادا برای رسیدن به بیش از C $ 1 میلیارد دلار در وقف.

جنبش های فعال دانشگاهی، از جمله دانشکده منتخب ادبیات و نظریه ارتباطات تورنتو، نظریه تکمیل NP در علوم رایانه و تحقیق در زمینه درمان سلول های بنیادی آغاز شده است.

محوطه دانشگاه مرکز UofT شامل چندین ساختمان تاریخی و حیاط است که به بازدیدکنندگان اروپایی را با دیدن معماری  آمریکای شمالی  تحت تاثیر قرار می دهد.

بیش از ۷۰۰ مدرک کارشناسی و ۲۰۰ مدرک فوق لیسانس ارائه شده است و دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های دنیا در زمینه پزشکی است.

این دانشگاه دانشجویان منحصر به فرد زیادی دارند – بیش از ۶۸،۰۰۰ دانش آموز تمام وقت، که حدود ۱۶ درصد آنها بین المللی هستند.

فارغ التحصیلان برجسته شامل پنج نخست وزیر کانادا و نویسندگان مایکل اونداکت و مارگارت اتوود هستند. در مجموع ۱۰ برنده جایزه نوبل به نوعی با UofT مرتبط هستند.

۲. دانشگاه برتر کانادا بریتیش کلمبیا

قدیمی ترین دانشگاه در استان، دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) و یکی از رقابتی ترین دانشگاهها در کانادا است.

دو دانشگاه وجود دارد، یکی در ونکوور و یکی در Kelowna. محوطه اصلی در ونکوور نزدیک ساحل است و دارای منظره ای از کوه های ساحلی شمالی است. تعدادی از باغهای گیاه شناسی و یادبود در محوطه دانشگاه و همچنین یک مرکز هنری مشهور وجود دارد.

(UBC) به تعدادی از دانشجویان بورسیه می دهد از جمله دانشجویان کشورهای جنگ زده .هفت جایزه نوبل و همچنین ۶۹ دانشمند رودز و ۶۵ مدال المپیک را از آن خود کرده است

بزرگترین cyclotron در جهان – یک نوع شتاب دهنده ذرات – در UBC در TRIUMF، آزمایشگاه ملی کشور برای فیزیک ذرات و هسته ای قرار گرفته است.

دانش آموزان و محققان در ۱۲ دانشکده در دانشگاه ونکوور و ۷ دانشگاه دیگر در دانشگاه Kelowna سازماندهی شده اند. UBC یک برنامه کارشناسی مشترک ویژه با Science Po – موسسه عالی آموزشی در پاریس ارائه می دهد.

در مجموع، بیش از ۵۰،۰۰۰ دانشجوی تمام وقت در UBC ثبت نام می کنند و یک چهارم از آنها بین المللی هستند.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

سه تن از نخست وزیران کانادا در UBC تحصیل کرده اند، از جمله جاستین Trudeau، نخست وزیر فعلی، که با مدرک لیسانس از مدرک تحصیلی فارغ التحصیل شد.

۳. دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل تنها نهاد کانادایی است که در مجمع جهانی رهبران دانشگاهی انجمن جهانی، که رهبران ۲۶ دانشگاه برتر جهان را تشکیل می دهد، نمایندگی می کند.

این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تأسیس شد و محوطه اصلی در پایه Mount Royal در مرکز شهر مونترال تاسیس شده است. بیشتر ساختمان های دانشگاهی در یک پردیس مانند پارک هستند، که در آن بسیاری از دانشجویان سال اول نیز زندگی می کنند.

تمام ساختمان های اصلی با استفاده از سنگ آهک خاکستری محلی ساخته شده و به محوطه پردازی زیبایی شناسی قابل توجهی می رسند.

در سال ۱۸۲۹، مک گیل اولین دانشکده پزشکی کشور را تأسیس کرد و تا به امروز نمره های دانشگاه به ویژه در رتبه بندی جهانی برای افراد بالینی است.

این دانشگاه بیش از ۳۰۰ دانشجوی و به بیش از ۴۰،۰۰۰ دانش آموز از ۱۵۰ کشور مختلف  تحصیلات عالی ارائه می دهد. به این ترتیب  به عنوان یکی از موسسات متنوع بین المللی کانادا معرفی می شود.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

لئونارد کوهن خواننده و ترانه سرا و بازیگر ویلیام شاتنر فارغ التحصیلان مک گیل هستند.

ورود دانش آموزان دارای نمرات متوسط  به این دانشگاه ​​بالاتر از هر دانشگاه دیگری در کشور است.

۴. دانشگاه مکمستر

دانشگاه مکمستر در همیلتون، انتاریو با محوطه اصلی واقع در ۱۲۱ هکتار زمین در نزدیکی باغ گیاه شناسی سلطنتی هامیلتون واقع شده است.

این دانشگاه پس از ویلیام مکمستر، سناتور کانادا و بانکدار برجسته ای که ۹۰۰۰۰۰ دلار به تاسیس موسسه اهدا کرد، نامگذاری شده است.

دانشکده پزشکی مک مستر به خوبی مشهور است،  این دانشگاه تاکید زیادی بر تحقیقاتی دارد که هدف آن برخی از نیازهای فوری در جامعه ، به ویژه در زمینه علوم بهداشتی می باشد . این شامل  تحقیقات از موسسه تحقیقات سلول های بنیادی و سرطان نیز می باشد که سطوح پوست انسان را به سلول های خونی تبدیل می کند که می تواند کمبود اهداکنندگان خون را کاهش دهد  .

دانش آموزان و اعضای هیئت علمی از بیش از ۹۰ کشور دنیا می آیند و دانشگاه دارای ۷۰ قرارداد تبادل بین المللی با دانشگاه های سراسر جهان است.و به همین دلیل ج

۵ . دانشگاه مونترال

تنها دانشگاه فرانکفون در رده پنجم، دانشگاه مونترال دومین دانشگاه بزرگ کشور است که تعداد دانش آموزان آن بیش از ۳۷۰۰۰ دانشجو است.یک چهارم دانش آموزان بین المللی هستند و جز دانشگاه برتر کانادا می باشد

محوطه دانشگاه مونترال در شیب Mount Royal قرار دارد. و در سبک هنری دکو در قرن بیستم ساخته شده است.

هفتاد و چهار درصد از دانشجویان در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده اند.

تیم های ورزش های تفریحی دانشگاه بسیار محبوب هستند – تیم ها به عنوان Carabins شناخته شده و در بدمینتون، فوتبال و هاکی کانادا، در میان دیگر ورزش ها رقابت دارند.

بسیاری از رهبران دارای کسب و کار مشهوردر جهان، فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند، از جمله مدیر اجرایی شرکت فناوری متحده. فارغ التحصیلان مشهوری در تاریخچه این دانشگاه برای کمک به پژوهش های علمی، از جمله نوآوری های در انرژی هسته ای، ادراک بصری و رمزنگاری کوانتومی ذکر شده اند.

ده مقام برتر کبک، و بسیاری از مقامات دولتی دیگر که در مونترال تحصیل کرده اند از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا با موسسه مهاجرتی ویستا تماس حاصل فرمایید یا در پایین صفحه پیغام بگذارید.
mohajeranweb.com