بهترین روش های مهاجرت به استرالیا

رایج ترین روش های اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد:

۱ ویزای تحصیلی و دانشجویی استرالیا
۲ ویزای کار استرالیا
۳ ویزای مهارتی و تخصصی استرالیا
۴ ویزای سرمایه گذاری و تجاری در استرالیا
۵ ویزای خویشاوندان استرالیا
۶ ویزای ازدواج و نامزدی در استرالیا
۷ ویزای گردشگری و توریستی
۸ ویزای اسپانسر شغلی

که بسته به شرایط متقاضی بررسی می شود.

مهاجرت به استرالیا براساس مهارت ها، تجربه کار و صلاحیت افراد حرفه ای و متخصصان ماهر,سرمایه گذاری ,فامیلی, امکان پذیر است. برای ارزیابی شانس خود برای مهاجرت به استرالیا، مقالات ما را مطالعه فرمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چرا مهاجرت به استرالیا ؟

مهاجرت یک حرکت جهانیست که کمک می کند تا بسیاری از مردم برای داشتن زندگی بهتر و پیشرفت, کشور خود را ترک کنند. متقاضیانی که مایل به مهاجرت به استرالیا به طور موقت یا دائمی هستند نیز این شانس را دارند تا برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند . ما لیستی از ۸ دلیل اصلی که متقاضیان ما تقاضای مهاجرت به استرالیا را دارندو به استرالیا مهاجرت می کنند، گردآوری کردیم.

۱٫ بالاترین سطح زندگی

استرالیا سرویس Medicare عالی، خدمات حمل و نقل عمومی درخشان و امکانات مسکن را فراهم می کند.

۲٫ فرصت های شغلی

استرالیا دارای کمبود نیروی ماهر و استاد کار است و به همین دلیل فرصت های زیادی برای کارگران خارجی بسیار متخصص وجود دارد تا از اشتغال به شرکت های استرالیا مطمئن شوند.

۳٫ازدواج

بسیاری از متقاضیان تمایل به رابطه با شهروندان استرالیایی یا ساکنان دائمی استرالیا دارند و تصمیم می گیرند به استرالیا مهاجرت کنند تا زندگی خود را با هم آغاز کنند.

۴٫ سیستم آموزش کیفی

استرالیا تحصیلات عالیه در سطح جهان را برای همه دانش پژوهان فراهم می کند.

۵٫ ورزش

استرالیا اهمیت بسیار زیادی به تمام انواع ورزش ها می دهد و بسیاری از متقاضیان احساس می کنند که می توانند فعالیت ورزشی خود را به گونه ای گسترش دهند که فرصت های زیادی وجود داشته باشد.

۶٫ آزادی مالی یا ثبات

رشد اقتصادی استرالیا طی ۱۵ سال گذشته ثابت شده است و بسیاری از متقاضیان مهاجرت می کنند تا حقوق و دستمزد بیشتری را به دست آورند؛ زیرا شرایط اقتصادی بسیار سودمند و کسب درآمدبالا می باشد.

۷٫ طبیعت

استرالیا دارای سواحل بی نظیر، جنگل های باستانی، کوه های ناهموار کوهستانی و بسیاری از پارک های ملی است که محیط مشابه آفریقای جنوبی نشان می دهد.

۸٫ آب و هوا

آفریقای جنوبی و استرالیا شرایط مشابهی را در شرایط آب و هوایی به وجود می آورد، و این امر برای مهاجرین در جهت سازگاری با محیط جدید خود آسان تر است.

مهاجرت به استرالیا با ویزای مستقل استرالیا، محبوب ترین ویزای این کشور در بین مهاجران در سراسر جهان است. این ویزا برای مهاجرانی طراحی شده است که هیچ گونه حمایت مالی از دولت، سرزمین، کارفرما و یا خانواده در استرالیا ندارند. انتخاب این ویزا صرفا بر اساس مهارت ها، تجربه و نمره ی فردی شما انجام می شود، زیرا این ویزا مبتنی بر شخص و عملکرد وی است. ویزای مستقل در استرالیا به شما و افراد همراه شما اعطا می شود.

برای درخواست این ویزا، ابتدا باید یک شغل از SOL (فهرست مشاغل مهارتی) استرالیا انتخاب کنید و سپس EOI آنلاین Expression of Interest) ) را ارسال کنید. اگر رزومه ی شما انتخاب شده باشد، تقاضای درخواست برای ویزا را در مدت ۶۰ روز دریافت خواهید کرد.
mohajeranweb.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.