۶ مهارت کاری مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸

۶ مهارت کاری مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸

مهاجرت به کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کانادا مهارت کاری یا همان Skilled Worker میباشد .

در این مقاله قصد داریم به بررسی ۶ مورد از بهترین مهارت های کاری مورد قبول کشور کانادا در سال ۲۰۱۸ بپردازیم .

 

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

۱٫ نمایندگی فروش (Sales Representative) :

یک نماینده فروش خوب می تواند موفقیت کسب و کار را به دست آورد، به همین دلیل است که این نیروها شامل برخی از ماهر ترین و محبوبترین  کارکنان در کانادا هستند که بیش از ۸،۵۰۰ جای خالی در بانک مشاغل دارند و این یعنی یک فرصت عالی برای متخصصین این رشته است جهت مهاجرت به کانادا .

میزان حقوق : ۵۲،۰۰۰ تا ۶۴،۰۰۰ دلار .(با در نظر گرفتن کمیسیون )

 

۲٫ حسابدار :

هر چهه تجارت بزرگتر باشد نقش یک حسابدار پررنگتر میشود . بخش مهمی از این نقش مشاوره به مشتریان در مورد تطابق مالیات است، اما به طور کلی این مسئله کمک به کسب و کارها و افرادی است که امور مالی خود را مدیریت می کنند.یک حسابدار حرفه ای (CPA) دارای سابقه قوی، حتما صاحب یک اشتغال پایدار در کانادا است و این انتظار می رود که این موضوع ادامه یابد.

میزان حقوق: ۶۳۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ دلار

 

۳٫ مدیر پروژه مهندسی (Engineering Project Manager) :

هنگامی که یک پروژه ساختمانی هموار می شود، می توانید مطمئن باشید که پای یک مدیر پروژه مهندسی با تجربه درمیان است.
کانادا دارای شاخص های مهمی است که توضیح می دهد که چرا تقاضای زیادی برای این موقعیت وجود دارد، از جمله یک بازار مسکن پررونق و برنامه ریزی دولت و اجرای چندین طرح بزرگ زیربنایی دولت.

میزان حقوق: ۷۴،۰۰۰ تا ۹۲،۰۰۰ دلار

 

۴٫ تحلیلگر کسب و کار (Business Analyst) :

یک تحلیلگر تجاری به طور مداوم به دنبال راه هایی برای ایجاد یک کسب و کار با هم هموار و کارآمد، به معنی طیف وسیعی از مهارت های فن آوری و توجه به مالی مورد نیاز است، بسته به ویژگی های نقش عملیات بزرگتر ممکن است چندین تحلیلگر را برای مناطق مختلف کسب و کار خود بکار گیرند.

میزان حقوق: ۷۳،۰۰۰ تا ۸۷،۰۰۰ دلار

 

۵٫ مدیر پروژه  IT  : (IT Project Manager)

بدون شک می توان گفت که یک مدیر پروژه فناوری اطلاعات باید مهارت های فن آوری را به دست آورد، اما این نقش با هماهنگ کردن آن با توانایی مدیریت زمان، کارکنان و بودجه پروژه است. این افراد مسئول تکمیل پروژه های پیچیده فناوری هستند که می توانند به کسب و کار کمک کنند.

میزان حقوق : ۹۲۰۰۰ تا ۱۱۴۰۰۰ دلار

 

۶٫ مهندس نرم افزار (Software Engineer) :

از برنامه های کاربردی هوشمندانه بر روی گوشی هوشمند خود تا برنامه های کامپیوتری مهم، توسعه دهنده نرم افزار خوب همواره بخش مهمی از توسعه دهندگان است. طیف وسیعی از صنایع در حال حاضر بر روی نرم افزار کار می کند.دیگر فقط شرکت های فن آوری نیستند  که در حال ایجاد  برنامه های جدید در عرصه نرم افزار و فناوری اطلاعات هستند .

میزان حقوق: ۸۳۰۰۰ تا ۹۹۰۰۰ دلار
https://mohajeranweb.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.